خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 09:10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
قلاوند:

حوزه اداری، مدیریتی و توسعه‌ای اندیمشک نیاز به تحول دارد/تلاش برای رفع تبعیض در نحوه جذب نیرو در این شهرستان

نماینده مردم اندیمشک در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه در این منطقه نرخ بالای بیکاری به یک معضل تبدیل شده است اما بدتر از آن استخدام‌های ناعادلانه توسط دستگاه‌های مختلف است تاکید کرد که حوزه اداری، مدیریتی و توسعه‌ای این شهرستان نیاز به تحول دارد.

جهانبخش قلاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه حوزه اداری، مدیریتی و توسعه‌ای شهرستان اندیمشک نیاز به تحول دارد، گفت: در این منطقه نرخ بالای بیکاری به یک معضل تبدیل شده است اما بدتر از آن استخدام‌های ناعادلانه توسط دستگاه‌های مختلف است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه حدود 20 سال است که در این شهرستان شاهد استخدام ناعادلانه افراد هستیم که در قالب تبعیض با نگاه جنسیتی یا به بهانه بکارگیری افراد متاهل یا مجرد مشاهده می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: وجود این تبعیض شدید در جذب نیروها باعث نگرانی و نارضایتی شدید مردم و بی‌انگیزگی جوانان این منطقه شده است که اغلب نخبه نیز هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده در تلاش هستم تا این تبعیض را رفع کنم و امید مردم به تغییر را در عمل نشان دهم و در این مسیر قطعا به کمک دولت و تامین اعتبارات لازم نیاز است./

پایان پیام

  • کد خبر : 382891
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار